Predictive dialer

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The app allows you to automatically dial customers' phone numbers using a precompiled base.

Features

With the Predictive Dialer app you can:

  • maintain a steady and proportionate load on operators: you can set how often the system should address the dialing database to get the list of numbers, and how many numbers should be dialed simultaneously;
  • start/stop dialing;
  • track the dialing progress.

Requirements

  • Bitrix24: Cloud (all plans) or Self-Hosted with active license;
  • Asterisk up from 13 version.

How it works

For the app to work correctly, you should do the following:

  1. shape the calling base via .csv file (max 100 000 numbers for a dialing round);

  2. set preferred conditions (dialing interval and lines quantity);

  3. launch the dialing round.

If the client picks up, the system sends him to the operators’ queue. If all operators are busy, the script automatically puts itself on hold and gets back to calling in a set interval of time. If a client is busy or unreachable, his number is registered as an unanswered call, and the script moves to the next one. After reaching the last number in the base, the script stops its work.

To learn more about how to work with the app, read a thorough guide on our website.

Price

At the moment, you can purchase the app for 3, 6, and 12 months.

We accept payments made via bank card and bank transfer. Closing documents are available upon request for payments starting from €279.

Period (months)

Price, €

1

49

3

147

6

279 (-5%)

12

529 (-10%)


To buy the app, text us in Chat, and we will contact you right back.

Versión 1
Aplicación para automatización de llamadas de base de datos de clientes

Realizamos el soporte en el chat de líneas abiertas. Puede comunicarse con nosotros a través de:

1. En el chat dentro de su Bitrix24 (el enlace abrirá un chat en su Bitrix24).

2. En el chat de nuestro sitio web informunity.es (el icono, en la esquina inferior derecha, abre el chat). Después de que comience el diálogo, ingrese su correo electrónico para recibir una notificación sobre la respuesta y el historial de la conversación, incluso si cierra la pestaña del chat en el navegador.

La primera opción es la más conveniente ya que siempre encontrará la respuesta y el historial de correspondencia en el messenger de su Bitrix24. Sin embargo, para que el enlace funcione en la versión en Premisa, debe tener los módulos necesarios instalados y configurados y el portal debe tener una conexión con el mundo exterior. Si por alguna razón el primer método no funciona correctamente, entonces intente el segundo.

Tenga en cuenta que no proporcionamos asistencia técnica por teléfono o correo electrónico.

Si no ha recibido una respuesta rápida, espere a que le respondamos. Trabajamos de lunes a viernes de 9 am a 6 pm, hora de Moscú (GMT + 3).

Nos preocupamos por sus comentarios y hacemos todo lo posible para responder a todas sus preguntas. Escribanos :)

1. Instale la aplicación  Predictive Dialer en Bitrix24.

2. Cree un usuario AMI y active los permisos completos de lectura y escritura.

3. En la pestaña Settings en Predictive Dialer introduzca los datos:

  • Dirección de Asterisk;

  • Puerto AMI;

  • Login del usuario AMI;

  • Contraseña del usuario AMI.

Lea las instrucciones detalladas sobre cómo instalar, configurar y trabajar con la aplicación en nuestra web.

Las configuraciones de la red

Origen

Destino

Puerto

Protocolo

apd.informunity.ru

FreePBX

desde la pestaña de configuración de la aplicación, por defecto 5038

tcp

apd.informunity.ru

Browser

8081

wss

Browser

https://marketplace.informunity.ru/

443

https

* apd.informunity.ru (5.189.230.59)